Avatar billede cht22 Professor
29. juni 2019 - 23:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Media Player Classic break between songs

Hi all

I like the MPC-HC very much... I am playing songs in a playlist

I will like to have a break between the songs in example 5 seconds, I can't find the setting i the program, maybe it is not possible...

Jeg kan godt forstå dansk, så bare skriv på dansk...
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juni 2019 - 08:19 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juni 2019 - 08:21 #2
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2019 - 07:47 #3
I don't think you can add a break between songs - just smooth them out like #1 and #2 says - but no prolonging to the songs (afaik)
Avatar billede cht22 Professor
01. juli 2019 - 17:22 #4
Maybe I would be very happy if i could get a program there can make a random break or pause in between 3 and 13 seconds...

The answers I got equals not that you have understood my problem...
Avatar billede 220661 Ekspert
01. juli 2019 - 17:32 #5
#4 I know what you want to do, but i can't find the solution in Windows Mediaplayer that you are seaching for :-(
Avatar billede cht22 Professor
04. juli 2019 - 08:55 #6
It is not "Windows Media Player" I am talking about, it is this I am talking about https://mpc-hc.org/
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juli 2019 - 15:49 #7
I have downloadet and installed the program, but there is no place where I can set a gap between songs. I have no idea whith program that can do what you are looking for.
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2019 - 07:28 #8
Try contacting their support - there's a case where someone asked for the same thing, but the case got closed 3 years ago (!) - maybe they have a way, maybe they just closed it...
Avatar billede cht22 Professor
22. juli 2019 - 10:52 #9
Tak jeg har kontaktet supporten tilhørende Media Player Classic. De skriver at funktionen med at indsætte en pause eller pause i et ramdom antal sekunder ikke findes. De skriver også at der ikke vil blive udarbejdet en sådan funktion og mulighed.

Jeg har dog selv fundet en mulighed, ved at lave en playliste og indsætte nogle lydfiler på f.eks. 5 sekunder, hvor der ikke er nogen lyd.