Avatar billede Marlov Juniormester
03. juli 2019 - 15:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Forskel på Lenovo modeller

Hej Eksperter,

Jeg skal have købt nogle Lenovo bærbare.
Men er der ikke nogen der hurtigt kan forklare mig forskellen på deres model nr.
Hvad er forskellen på T, L og E
Der er stor prisforskel..

pft
Avatar billede poko1 Ekspert
03. juli 2019 - 16:10 #1
Vil du virkelig have at vi andre skal gå ind på de forskellige modeller og derpå skrive egenskaberne her ind så du slipper??
Avatar billede poko1 Ekspert
03. juli 2019 - 16:44 #3
Flot det er jo så godt de har ErikHg  Til at gå på nettet for sig :-(
Avatar billede milter Ekspert
03. juli 2019 - 17:08 #4
Avatar billede claes57 Ekspert
03. juli 2019 - 18:20 #5
se på skærm-data - nogle har IPS (de dyre) - de er gode og kan bruges hele dagen, andre er TN, som nok reagerer lidt hurtigere, men du skal være 100% lige fremfor, for at se skærm - trættende.
Alt andet lige, så er det brugeroplevelsen, der tæller, så vælg IPS-skærme.
Hvis det er til kontor/skole osv, så er en Intel Core i5-8250U rigeligt.
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. juli 2019 - 18:26 #6
#3
Ved du hvad poko1. Din ironi, hører ikke hjemme på eksperten. Har du ikke noget fornuftigt at bidrage med, så lad hellere være.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juli 2019 - 21:23 #7
#6 Jeg er enig.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juli 2019 - 21:24 #8
Man burde kunne vælge "synes ikke om" i nogle tilfælde ;-)
Avatar billede Marlov Juniormester
31. juli 2019 - 12:40 #9
poko1 tak for dit svar.
Nu var det heller ikke fordi jeg ville have at i skulle finde hvilken model jeg skulle købe.
Men var det mere fordi at jeg kan se at mange af Lenovo modellerne findes i både en E,L og T version,
og jeg synes at de Spec. der er, var more or less de samme, og da jeg ikke kunne finde en hjemmeside der gav et entydigt svar på hvad forskellen var valgt jeg at spørge om hjælp til at forstå forskellen på bogstaverne.

Tak for hjælpen alle samme.

God dag.