Avatar billede Arne-Beck Christensen Seniormester
04. juli 2019 - 20:24 Der er 3 løsninger

Løsning på meddelelse om systemnedbrud der ellers kræver en systemsupporter.!

Jeg har af og til fået en meddelelse ind fra højre i mit Windows 10 med oplysning om en Fejlkode: (0x000009f) + et yderligere langt nummer.

I meddelelsen stod der -at fejlkoden relaterede til system nedbrud og hvis det fortsatte så var det nok en god ide -at henvende sig til en systemsupporter.?

Jeg gjorde det at jeg sendte et klip til min forhandler for at få et råd og svaret tilbage var med et link til en hjemmeside der forklarer lidt om problemet.

Men den vejledning jeg kunne læse var en kompliceret vejledning for professionelle it folk og ikke noget jeg kunne for holde mig til overhovedet.!

Så jeg søgte på nettet for at se om der vare et program der kunne løse dette problem.!

Nu fandt jeg frem til et program der hed Tweakbit PC RepairKit fra PADDLE.com. Dette program kørte jeg og i løbet af kort tid så havde det fundet Fejlkode: (0x000009f) samt 94 andre der relaterede til denne fejlkode.

Men for at kunne rette op på fejlen krævede den en registrering - men skidt med det -jeg købte programmet for US $ 54,90 og fik så fundet ud af efter lidt besvær at få indtastet licenskoden korrekt. Herefter ryddede programmet op i alle de fundne fejl og mere til.!

Fejlmeddelelsen er nu helt væk - og jeg har ikke set til det siden jeg kørte programmet.! og er afgjort af dem tro - at skal man have noget der effektivt kan rydde op i windows 10 systemet så må man til lommerne for at få det løst.

Og hvor er det en stor tilfredsstillelse når tingene så lykkes.!
ABC
Avatar billede milter Ekspert
05. juli 2019 - 01:24 #1
Malwarebytes ser ikke ud til at dele din begejstring for programmet:

https://forums.malwarebytes.com/topic/218134-removal-instructions-for-tweakbit-pcrepairkit/
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2019 - 05:56 #2
de fleste tuneup/fix pc programmer er malware, også dette
alle super-drivers osv, pakker emd drivere til alt, er malware (brug kun originale drivere)
stort set alle video-convertere er malware.

de fleste fejlkoder i windows, opstår pga at et program eller en service, mangler en service der skal køre, som er stoppet. (og det er umuligt at finde ud af)
Avatar billede Arne-Beck Christensen Seniormester
05. juli 2019 - 08:19 #3
milter og  sidwave

Tak for llinket til malwarebytes om Tweakbit.!

Det var ikke meget malwarebytes havde tilovers for (TweakBit PC RepairKit).!

Godt jeg selv havde malwarebytes - Premium på pjuter'en.!

Efter malwarebytes havde skannet hele systemet.!

Da forestod der mig nu et stort oprydningsarbejde fordi alle de filreferencer programmet fandt ved skanningen og satte i karantæne dem valgte jeg at slette helt.!

Herefter ledte jeg manuelt efter filrester og mapper og slettede alle de navne på mapper og filrester jeg kunne genkende var listet i malwarebytes karantænerapport.!

SÅ f.eks. TWEAKBIT og Advanced System Care er i hvert fald 2 af flere programmer der ikke bliver installeret igen på min Pjuter.!

Under alle omstændigheder har oprettelsen af denne tråd givet mig megen nytte og jeg er trods alt kommet af med fejlmeddelelsen om at der har været gentagne systemnedbrud så jeg måske skulle tage kontakt til en systemsupporter for at få det løst.!!!

ABC