Avatar billede mort1 Ekspert
09. juli 2019 - 18:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slideshows

Jeg har i årevis lavet slideshows i Adobe Elements 12 - Nu har jeg imidlertid opgraderet til Elements 2019 - 2019 har desværre ikke den "gammeldags" måde at lave slideshows på, men 6-7 forskellige skabeloner, hvor man ikke selv kan bestemme ret meget andet end billederne, det er ikke hvad jeg ønsker...…..
Hvad bruger I andre, når I vil lave gode gammeldags slideshows ?
Avatar billede janeruth Novice
09. juli 2019 - 19:07 #1
Jeg bruger Adobe Lightroom til slideshows, fungerer fint for mig. vil jeg mixe med lidt videoklip eller lign. bruger jeg Camtasia.
Avatar billede falster Ekspert
09. juli 2019 - 23:07 #3
Et nok ikke så kendt produkt, men gratis og udmærket, - PDFrizator:

https://www.rttsoftware.com/pdfrizator.html
Avatar billede mort1 Ekspert
10. juli 2019 - 10:35 #4
Tak Poko 1 - Jeg kan godt se mulighederne i programmet, men da jeg prøvede det med en stribe billeder (7 stk.) kom de ALLE ud enten liggende eller på hovedet og jeg så ikke i programmet umiddelbart en mulighed for at vende dem - Så synes jeg i øvrigt, at der, selv om det er et gratisprogram, er alt alt for mange reklamer på skærmbilledet.
Avatar billede poko1 Ekspert
10. juli 2019 - 11:18 #5
Mort1 Ja men de kan jo fjernes når mappen gemmes men det tager selvfølgeligt et stykke tid at lære og her på eksperten ville det nok fylde en del skriveri.
Og så er der jo også Photo Galery  Hvor du kan køre det som Dias show
https://ibb.co/Sx91Tb5
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2019 - 09:35 #6
Jeg bruger dette udmærkede gratis-program:
Ashampoo Slideshow Studio 2019.
Kan hentes her: https://www.ashampoo.com/uk/gbp/fdl
Hilsen
Lefty
Avatar billede mort1 Ekspert
20. oktober 2019 - 14:07 #7
Det blev i første omgang Ashampoo slideshow studio 2, som jeg havde i forvejen. Det er bestemt ikke ideelt, men, efter min mening, bedre end det automatiske juks der er kommet i det nye Adobe Elements 2019.