Avatar billede Sara N Luckman Praktikant
09. juli 2019 - 21:37 Der er 4 kommentarer

wp rocket

Hej, jeg overvejer at betale for en plugin som vil gøre mine 2 hjemmesider hurtigere. Kan i anbefale en? Autoptimize? Wp rocket?
Pagespeed insight synes jeg skal fjerne ressuorcer til blockering af gengivelse og aktivere tekstkomprimering (som jeg har en plugind tid).
Tusind tak på førhånd.

Dette er en af de to sider;

<a href="https://www.norhentreprise.dk/">Norh entreprise</a>
Avatar billede Sara N Luckman Praktikant
09. juli 2019 - 21:39 #1
Det blev en fejl med linket de ska være https://www.norhentreprise.dk
Avatar billede stjans Guru
10. juli 2019 - 08:29 #2
Autoptimize - der ligger en video på Fjæsen hvor man kan se, hvordan plugin med fordel kan sættes op.

Dette sammen med clear cache plugin - som også er gratis - er rigeligt.
Avatar billede stjans Guru
10. juli 2019 - 08:29 #3
Du kan gøre det selv på under 5 minutter.
Avatar billede kaspermfriis Novice
15. juli 2019 - 10:42 #4
Som udgangspunkt vil jeg anbefale dig at arbejde med dit website; kode, billeder, filer mv., før du begynder at overveje plugins. Kun på den måde kan du sikre dig et ordentligt fundament. :-)