Avatar billede huddie Professor
12. juli 2019 - 17:20 Der er 2 løsninger

CorelDRAW X6 til Win10

Hej!

Findes der en måde hvorpå jeg kan få mit CorelDRAW X6 til at installere på min PC der nu har fået Win10?
Det kørte fint på min Windows 7.

Den fanger ikke umiddelbart disken.

Ham der har fikset min PC har også lagt CorelDRAW 8 ind, men det ser ikke ud til at åbne.
Er der noget han mangler at gøre? For jeg skal ud igen med den her på mandag, så måske mangler der noget, så det kan lade sig gøre.

Med venlig hilsen
Huddie
Avatar billede claes57 Ekspert
12. juli 2019 - 19:26 #1
Avatar billede milter Ekspert
12. juli 2019 - 20:33 #2
Brugeren herunder har haft success med at installere X6 på en ny brugerkonto på sin Win10 maskine:

https://community.coreldraw.com/talk/coreldraw_graphics_suite_x6/f/coreldraw-graphics-suite-x6/53542/installing-x6-on-win-10---success