Avatar billede Schachtone Seniormester
16. juli 2019 - 09:09 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Surface Pro 4

Har fået sådan en fætter fra en kunde som ikke har brugt den i lang tid og derfor ikke kan huske nogle koder.

Ved nulstilling af surface får jeg "Der opstod problemer med nulstilling af din PC" ingen forklaring på hvad problemet er eller noget.

Er der en (eller flere) der har oplevet det samme og som har fundet en løsning vil jeg blive meget glad, hvis i deler den :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juli 2019 - 09:37 #1
kunden vil få kode på mail og/eller mobil, og disse koder skal du have, så informér kunden om det - og så se https://www.howtogeek.com/222262/how-to-reset-your-forgotten-password-in-windows-10/
16. juli 2019 - 14:17 #2
nulstilling af din PC

For at komme i gang skal du først have en licens til at installere Windows 10. Du kan derefter downloade og køre medieoprettelsesværktøjet.

https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=691209
Avatar billede Schachtone Seniormester
17. juli 2019 - 12:32 #4
Claes57: Har fået oplyst det desværre ikke er en mulighed :-(
Overgaard1654 : Har prøvet og den kræver en kode som ikke kan huskes :-(

Må nok erkende den er afgået ved døden :-(
17. juli 2019 - 20:19 #5
du skal boote den fra din usb
17. juli 2019 - 20:19 #6
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juli 2019 - 21:13 #7
tjek lige, at din kunde har en legal surface - hvis de har en telefon/mail og har oprettet sig som bruger, så er tlf/mail en mulighed. Det er via serienummer og et kald til politi
Avatar billede Schachtone Seniormester
18. juli 2019 - 09:47 #8
lukker den her, render hovedet mod en mur hver gang jeg forsøger at få oplysninger fra kunde.
18. juli 2019 - 21:18 #9
hvis du ikke kan boote windows fra en usb så prøv https://www.youtube.com/watch?v=HZmAeyNM-TM