Avatar billede claes57 Ekspert
17. juli 2019 - 18:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Office 365 genindlæst

jeg har lagt en frisk version af office 365 ind - og den pisser mig af. I top højre på alle programmer er et båthorn med 'kommende funktioner' og en pop-up med 'vis kommer snart'
Det gider jeg ikke - få den væk - hjælp mig inden jeg smadrer pc...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. juli 2019 - 18:46 #1
Iflg. https://support.office.com/en-ie/article/turn-off-coming-soon-for-your-organization-0ac68b98-47e8-4756-a0d7-ebc7aa37018e kan du sætte følgende nøgle: [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\16.0\Outlook\Options\General] "DisablePreviewPlace"=dword:00000001
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juli 2019 - 19:42 #2
Nu bruger jeg ikke outlook, men i excel og word var tilsvarende mappe, hvor jeg oprettede nøglen "DisablePreviewPlace"
som dword og satte værdi til 1
Det har reddet mit blodtryk, TAAAKKKK.
se i alle regedits mapper under Office osv, og

Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\16.0\Word\Options]
"DisablePreviewPlace"=dword:00000001

her vist i mappen Word - men altså også i andre dele af office, hvor der er en 'options' - jeg har kun set den i word og excel - og det lukker munden på råberen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. juli 2019 - 21:21 #3
Ja okay - væsentlig detalje at det kun var til Outlook :-)

Men du sparede da penge til erstatning for den PC der altså ikke blev smadret ;-)