Avatar billede finb Ekspert
22. juli 2019 - 10:47 Der er 6 kommentarer

Bærbar viser noget andet en PC ?

Er min bærbar inficeret ?
Jeg kan ikke logge ind på Pinterest, som samtidig kun viser ganske få fotos.
Jeg kan godt se Yahoo-nyhedsoversigt, men når jeg klikker på en nyhed, får jeg hvid skærm.
Jeg kan godt se Boligportal.dk, men ikke logge ind.
Det, der ikke virker på min bærbar, virker fint på fremmede PC.
Har jeg virus ? Mangler jeg nogen styre-filer ?
Eller er det hos udbyder (CBB) ?
Eller hvad ?
Tak finb
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juli 2019 - 10:52 #1
Du har næppe forbindelse til internettet, og ser kun, hvad der ligger i cache på den bærbare. Tjek, at det ikke er i fly-mode, og at du har ikon i systembakken med forbindelse.
Avatar billede finb Ekspert
22. juli 2019 - 11:15 #2
Jeg kan sagtens se
Eksperten
og
DMI
og
Yahoo mail
og
YR.NO, så forbindelsen er vist ok ?
Avatar billede poko1 Ekspert
22. juli 2019 - 11:26 #3
Prøv lige i søg at skrive Winver tryk ok og fotæl hvilken Version du kører.?
https://ibb.co/9ycNd6w
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juli 2019 - 11:40 #4
prøv med en anden browser
Avatar billede poko1 Ekspert
22. juli 2019 - 11:49 #5
iE11 er utrolig ustabil i øjeblikket
og manglende opdateringer forhindrer også mange link i at køre korrekt !
Lidt om betydningen af at holde systemet opdateret.
https://www.version2.dk/artikel/microsoft-tvinger-windows-10-brugere-at-opdatere-efteraaret-1088528?utm_source=nyhedsbrev&utm_medium=email&utm_campaign=v2_daglig
Avatar billede finb Ekspert
26. juli 2019 - 08:12 #6
vender tilbage...