Avatar billede Mainbrain Juniormester
24. juli 2019 - 13:35 Der er 2 kommentarer

DK tastatur til ASUS F553M

Billigste sted at købe et dansk (skandinavisk) tastatur til en ASUS F553m bærbar?
Har google't noget rundt, men kan ikke rigtigt finde noget med mindre at man vil op og gi´ noget i retning af 500,- hvilket jeg syntes er lige i den høje ende når man kan finde et nyt, ikke nordisk, keyboard til under 100 på ebay.

Nogen der har et godt bud på hvor jeg finder et sådan tastatur til rimelig pris?
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2019 - 13:47 #1
Avatar billede Mainbrain Juniormester
24. juli 2019 - 14:03 #2
Takker for svar sidwave
Det linkede keyboard er ikke dansk/skandinavisk (æ/ø/å) og kan derved ikke bruges, da det er en ældre mand som skal bruge tastaturet og han SKAL kunne se alle bogstaver.