Avatar billede Laila Novice
26. juli 2019 - 13:06 Der er 2 kommentarer

Udskrive side 2 fra attachment i Outlook

Nogle forslag til hvordan man kan udskrive KUN side 2 i vedhæftede filer i outlook 365, man skal kunne markere en hel stribe af mails samtidigt, og vælge udskriv af vedhæftede filer.
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2019 - 17:04 #1
nej
GEM det du vil printe ud, og print det så fra et program der kan læse filerne
Avatar billede Laila Novice
29. juli 2019 - 09:21 #2
Problemet er, jeg har rigtig mange attachments der skal udskrives, og kun side 2 der skal bruges i alle attachments