Avatar billede Gekko05 Mester
30. juli 2019 - 12:55 Der er 4 kommentarer

synkronisering af kalender

Jeg har outlook 2007 og vil gerne synkronisere min kalender med google kalenderen, kan det lade sig gøre?

M.v.h.
Peter J
Avatar billede puren Ekspert
30. juli 2019 - 13:18 #1
som udgangs punkt nej men der er jo altid et men, og som jeg ser er der 3 af dem

1. men er du apps for work kunde hos google kan du.

2. men der er også en masse programmer der lover at de kan, men de er nok ikke gratis

3. men der er også alle de der løsninger som selv gamle storm p ville være imponeret over.
Avatar billede Gekko05 Mester
02. august 2019 - 08:53 #2
Tak for dit svar, det er for besværligt, så jeg opgiver, men tak for forslaget.
Avatar billede puren Ekspert
02. august 2019 - 11:53 #3
Google apps for work er ikke besværligt at bruge, vil skyde på at det tager mig 30 min at sætte det hele op fra bunden (server-side) og klienten 3 min.... En non-geek skal nok regne med at bruge en bedre del af en lørdag på det måske kortere hvis lysten og viljen til at få det til at virke

Bemærk at der skal pilles i DNS så hvor lang TTL (time to live) der er sat har selvfølgelig indvirkning på tiden også, default mener jeg den er sat til 5 timer men kan skruges ned til 6 min så ventetiden ikke er så lang hvis man skulle lave en fejl.
Avatar billede Gekko05 Mester
03. august 2019 - 11:36 #4
Tak for indlægget, det er ud over hvad jeg kan, så jeg stopper her.