Avatar billede Singpa Novice
31. juli 2019 - 08:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lydløs og Appikonbadges

Hey.

Mine google-fu evner har fejlet på disse to, så jeg håber i kan hjælpe

Jeg har lige fået ny mobil med Android 9 styresystem  og har to små problemer med opsætningen

1) På min gamle mobil var der de her røde cirkler på apps når der var en ny besked på messenger/sms/osv. De kommer stadig nu, men forsvinder når jeg fjernet notifikationen. Jeg kan læse mig til det skete med Oreo, men kan ikke finde noget nyerer, Er det muligt at få dem til at blive selv efter jeg fjerner notifikationen?

2) Med mit job er min mobil næsten konstant på lydløs. En ven fortalte engang man kunne slå det til således at hvis en person ringede flere gange indenfor kort tid så slog den lydløs fra på denne persons opkald. Jeg ønsker altså ikke at slå det fra for en enkelt person (det har jeg fundet ud af) men hvis en hvilken som helst person ringer gentagne gange.

Mange tak for hjælpen
Avatar billede INK Ekspert
31. juli 2019 - 09:30 #1
Avatar billede Singpa Novice
31. juli 2019 - 10:07 #2
Lige præcis, han fik ledt mig ind på det rigtige sted ift. 2. Mange tak for hjælpen