Avatar billede JonFossa Praktikant
02. august 2019 - 18:49 Der er 1 kommentar

Sende fra delt postkasse pr default

Outlook2013
Har min egen postboks og en delt postboks.
Når jeg starter en ny mail sendes den pr default fra min egen postboks.
Jeg vil gerne have at den pr default sender fra den delte postboks.

Jeg er klar over, at jeg kan trykke på 'From' og vælge den delte boks som afsender, men jeg ønsker at det sker helt af sig selv.

Gode råd?

Jon
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2019 - 11:02 #1
Så vidt jeg husker kan man ændre det under kontoindstillinger - og så vælge den delte konto - der bør være et knap "brug denne som standard"