Avatar billede Jolles Professor
02. august 2019 - 19:01 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

AirportExpress til win10 - hvordan?

Har haft airportexpress et par år, men routeren er røget af, og jeg kan ikke finde ud af at komme på igen. Jeg tænker, at opsætte  forfra, men hvordan.
Jeg har en lille setup-guide, men den er ikke for absolute beginners.
Netværket vises ikke under internetindstillinger - det gør alle naboernes derimod.
Foreløbig har jeg sat lan-kabel i computeren for at konfigurere, men der sker ikke noget, og jeg kan ikke finde AirPort under mine programmer Der står, at der først skal konfigureres (hvordan?) før jeg piller kablet ud og sætter det i WAN-porten.
Under programmer (x86) er noget AirPort utility ressources, men det er en lang række tomme mapper.
Avatar billede INK Ekspert
02. august 2019 - 19:20 #1
Avatar billede Jolles Professor
02. august 2019 - 19:56 #2
Kære ink. Tak for venligt svar. Manualen er den jeg allerede har, og Airport Utility er downloaded flere gange - men hvor gemmer den sig? Jeg knokler videre. Ellers må jeg bide i det sure æble og "kable" til jeg finder en løsning.
Venlig hilsen Jolle
Avatar billede INK Ekspert
02. august 2019 - 21:50 #3
Har du også installeret den (Airport Utility)?
Avatar billede Jolles Professor
07. november 2019 - 14:45 #4
Av for søren, kære ink. Tilgiv den lange lange svartid. Det er en smutter. Venlig hilsen Jolle