Avatar billede Crucky Novice
04. august 2019 - 08:57 Der er 14 kommentarer

Samsung Galaxy S7 - gem billeder

Hej eksperter.

Jeg har smadret min Galaxy S7 ved at tabe den på et betongulv, så skærmen er helt død, jeg kan ikke bruge touch skærmen, så når jeg forsøger at sætte den til pc'en for at gemme mine billeder mm, kan jeg ikke da skærmen er defekt.

Jeg har forsøgt mig med nogle phonefix programmer Fonelab og Dr.fone men begge vil ha jeg slukker telefonen, og jeg kan som sagt ikke trykke på skærmen for at bekræftige slukningen, så nu håber jeg nogen af jer kan hjælpe mig med at få billederne gemt.

På forhånd tak
Avatar billede puren Ekspert
04. august 2019 - 10:20 #1
Kan ikke lade sig gøre har selv stået i den situation. Du skal bekræfte at en computer må få adgang til din mobil på skærmen og det fungerer jo ikke rigtig så ned til et værksted med den og sweet talk dem til at de lige vil sætte en andre særm på mens de kopier din data op i skyen
Avatar billede INK Ekspert
04. august 2019 - 12:04 #2
Hvis du har haft Google Fotos aktiveret på telefonen, så ligger dine billeder måske allerede i skyen?
Avatar billede kurt54 Ekspert
04. august 2019 - 13:10 #3
Har du et micro-SD kort i telefonen - er det en mulighed for at der ligger billeder på det. Det kan så udtages -sættes i en kortlæser evt med ed SD adapter og til gås på den vis.  Android tilbyder at flytte billeder mm over på kortet når pladsen skrumper på telefonen - min Sony gør det ved 75% brugt plads i telefonen.
Avatar billede Crucky Novice
04. august 2019 - 16:51 #4
Jeg har desværre hverken Google fotos aktiveret, eller et SD kort i telefonen :(
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2019 - 23:22 #5
det er umuligt. hvis billeder ikke er i skyen, så er de på SD kortet
Avatar billede Crucky Novice
05. august 2019 - 06:38 #6
#Sidwave jeg spørger dumt så, hvor skulle sådan et sd kort sidde, fordi jeg bruger ihvertfald ikke skyen, og et sd kort mindes jeg på ingen måde at have i, og jeg er ikke engang klar over hvor jeg skal finde det
Avatar billede puren Ekspert
05. august 2019 - 07:14 #7
I den "skuffe" hvor du satte dit SIM-kort i er der plads til et sd kort også, som jeg husker det er den i toppen af mobiltelefon
Avatar billede Crucky Novice
05. august 2019 - 18:11 #8
Intet Sd kort. hvordan tjekker jeg om den sky i snakker om? jeg har aldrig haft kendskab til at ha sådan en
Avatar billede INK Ekspert
05. august 2019 - 18:17 #9
Mange Android telefoner startes op med en Google konto. Google Fotos er ofte en standard app. Men telefonen kan også køre alene med en Samsung konto.
Check hvilke konti, der er oprettet.
Avatar billede Crucky Novice
05. august 2019 - 18:22 #10
Hvordan kan jeg tjekke det når jeg ikke kan tilgå telefonen ?
Avatar billede INK Ekspert
05. august 2019 - 19:04 #11
Har du en Google konto, så kan du på en pc/Mac i en browser logge ind.
Hvis det er en Samsung konto, skal du kende den e-mailadresse og password, der er anvendt. Også her kan du logge ind i en browser.
Avatar billede Crucky Novice
05. august 2019 - 20:24 #12
Jeg har både en google konto dog er det kun gmail der ligger der, intet under google photos.
Har samtidig også en samsung konto, dog kan jeg intet finde i den
Avatar billede puren Ekspert
05. august 2019 - 20:26 #13
ink >> du skal åbne google foto først inden den begyder at backe op
Avatar billede INK Ekspert
05. august 2019 - 21:59 #14
#13 Ja, det er jeg klar over, men det lader jo desværre ikke til, at spørgeren har brugt skyen for hverken sin Samsung eller Google konto.
Som du skriver i #1 er der kun én løsning.