Avatar billede Slettet bruger
05. august 2019 - 18:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Simpel Telefon og adressebog.

Jeg søger en simpel telefon og adressebog til Windows 10.
Den behøver ikke at være gratis, jeg betaler gerne.
Avatar billede INK Ekspert
05. august 2019 - 19:09 #1
I Windows 10 er der en indbygget App, der hedder Personer. Har du prøvet den? Kan importere adresser fra en Google konto og andet.
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2019 - 20:42 #2
Jo  tak for forslaget, men jeg har hverken Android eller iPhone, bare en billig doro.
Så det er ikke et program, til at ringe op fra jeg søger, bare et program til at skrive telefon Nr. og adresser i
Avatar billede INK Ekspert
05. august 2019 - 21:56 #3
Det er jo netop det som nævnte program kan.
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2019 - 22:03 #4
Ja ok, jeg skal bare glemme det med mobilen. Takker. 😊
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2019 - 10:22 #5
Det er faktisk et rigtig udmærket program, så hvis du orker, så har jeg et tillægs spørgsmål til  "Personer" . Jeg har oprettet programmet på min stationære som kører Windows 10. Skulle jeg ikke kunne se de indtastede data på min bærbare, som også kører med Windows 10?
Avatar billede INK Ekspert
06. august 2019 - 11:34 #6
#5 Hvis du er logget ind med den samme Microsoftkonto på de 2 maskiner, så burde der synkroniseres. I selve appen skal du tilknytte en Microsoft eller Google konto under indstillinger (selvfølgelig på begge).
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2019 - 13:27 #7
Jeg har fejlkode 0x8004005 som vist har noget at gøre med Windows Defender.
Det må jeg jo så finde ud af, men tak. :-)