Avatar billede JacobThomsen Praktikant
06. august 2019 - 15:10 Der er 2 kommentarer

Blue screen of death; errorcode: 0xc000021a

Hej

Min computer er stødt på nogle prolemmer, i dag da jeg bare sad og surfede rundt på internettet kom min computer op med den blå skærm.
Det tænkte jeg ikke så meget over da det er sket før og det plejer bare lige kræve en genstart.

Jeg venter så bare på at den genstarter, men da den genstarter kommer mit ASUS logo op i kort tid og derefter den samme blå skærm igen, efter det kommer ASUS logoet igen og under det står der "Forbereder automatisk reparation" efter det står der "Udfører diagnosticering på pc'en"

Så kommer den med en skærm med overskriften "Automatisk reparation" og nedenunder står der "Din pc er ikke startet korrekt"
Her kan jeg vælge Genstart eller avancerede indstillinger.

Jeg har prøvet at gendanne til et punkt uden held.
Jeg har prøvet at starte i fejlsikret tilstand med internet, uden held.
Jeg har prøvet at nulstille pc'en hvor jeg gemmer mine filer, uden held fordi der ikke er nok plads på det drev windows er installeret på.
Jeg har prøvet den der hedder fjern kun mine filer og rens drevet fuldstændigt, uden held med fejlkoden at der ikke er nok plads på det drev hvor windows er installeret.

Håber der er en venligsjæl der vil hjælpe mig.
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2019 - 15:29 #1
hvis ikke det her virker så glem det. windows er blevet smadret
https://www.youtube.com/watch?v=9kDVpmVRpy4
Avatar billede Lawrence41 Praktikant
09. august 2019 - 07:37 #2
You can run the Startup Repair tool manually if you have a recovery option preinstalled on your computer, or have the original installation disk, or have the system recovery and repair disk.

If you have Startup Repair preinstalled on the system:

Remove any CDs, DVDs or USBs from the system

Restart your computer

Press and hold F8 as your computer boots, but before the Windows 7 logo appears

At the Advanced Boot Options screen, select Repair your computer using the arrow keys and hit Enter.

Regards,
Lawrence
https://www.mykfcexperience.us/