Avatar billede Lune_2202 Praktikant
07. august 2019 - 19:44 Der er 5 kommentarer

Java virker ikke til minecraft

Hej alle sammen,
Jeg har det problemer at java TM ikke virker ikke til min bærbar og hver gang jeg går ind på minecraft på en server går den bare ud af det og siger at java TM ikke virker ellers siger den at minecraft ikke svar.
Jeg har prøvet at slette det helle på den og indstillet det igen omkring 45 gang ca og det virker bare ikke og jeg ved ikke hvad jeg ellers skal gøre.
Det er en Windows 10 bærbar og det er en java 21 update jeg bruger.
Jeg håber i kan hjælpe mig
Avatar billede puren Ekspert
08. august 2019 - 00:15 #1
prøv at nedgrader til java ver 8
Avatar billede Lune_2202 Praktikant
08. august 2019 - 10:17 #2
Okay er der mulighed for at du sender et link til den java
Avatar billede Peter Kruse Mester
08. august 2019 - 10:40 #3
Avatar billede Lune_2202 Praktikant
08. august 2019 - 12:04 #4
Det er den java jeg brugere
Avatar billede Lune_2202 Praktikant
08. august 2019 - 16:51 #5
Hey jeg har opgivet den computer og har at tage en anden computer hvor det hele virker på men tak fordi i har prøvet at hjælp