Avatar billede FisterSovs Novice
10. august 2019 - 12:44 Der er 3 kommentarer

Pristjek - ydeevne vurdering

Hey! Håber der er nogle som kan hjælpe med et pristjek, på disse 2 maskiner.
Hvad ville man kunne tage for disse computere? + hvilke spil kan de klare, med gode fps. såsom csgo, gta 5, osv
Maskine 1:
CPU: i5 7600 (ikke k model)
Motherboard: Asus h110m - A/M2
RAM: 1x 8gb hyperx (mener vidst det er 2400mhz)
Harddiske: 120gb ssd som boot drev og en 500gb harddisk
GPU: AMD HD 7950
Maskine 2:
Se billede med speccy, har lagt et link til en gif så du kan se billedet
- https://gph.is/g/Z7nmWVd
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2019 - 13:48 #1
2500+ kr
du kan checke for tilsvarende brugte på www.dba.dk
Avatar billede FisterSovs Novice
10. august 2019 - 13:53 #2
Perfekt, tak!
Kan du muligvis svare på hvilken en af de 2 maskiner, som vil klare sig bedst til de forskellige e-sports titler? såsom LoL, cs-go osv.
- Har virkelig ingen forstand på computer...
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2019 - 15:05 #3
jeg kan bare sig at jeg selv har samme cpu, og tilsvarende gfx kort.
min computer kører nyeste spil på ultra gfx indstilling. der er overhovedet ingen problemer med det.