Avatar billede prox1 Forsker
13. august 2019 - 14:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

windows10 “PerfLogs” folder

Hej
Jeg har gjort et ejendommeligt 'fund' på min ny-installerede nye pc.
PC'en blev oprettet 8/8, med win10 via en ISO-dl og fuldt lovligt ser. nummer.
Jeg blev derfor overrasket over, at jeg på min pc's SSD, i windows installationen finder en mappe “PerfLogs” som er dateret som oprettet 9/3-2019. Jeg kan ikke forstå hvordan en ny og ny-installeret PC fra aug 19, kan have en mappe der er oprettet godt 5 måneder før PC'en blev købt og oprettet.
Er dét ikke underligt?
Avatar billede klt Seniormester
13. august 2019 - 14:27 #1
Er vild gæt:

Er du sikker på, at dato og tid har været rigtig i bios da du installerede?

Ellers kunne mappen vel være oprettet med den tid og datoen som PC'en tilfældigt troede det var, og den er så blevet sat rigtig senere under windows installationen.
Avatar billede poko1 Ekspert
13. august 2019 - 14:59 #2
Det er nok fordi at den er lavet før  Version 1903 udkom 10:05-2019
https://ibb.co/WBbqLkJ
Avatar billede prox1 Forsker
13. august 2019 - 18:14 #3
#2 Dét er præcis de samme data! Det var fint! Tak!. ( Jeg havde en vems'lig tanke..