Avatar billede Signekv Novice
13. august 2019 - 20:06 Der er 3 kommentarer

Wordmat, hvordan downloader jeg det?

Hejsa

Jeg har netop fået ny computer (Lenovo), og jeg har købt office 365. Nu vil jeg så installere wordmat, hvilket jeg ikke kan få til at virke. Jeg går ind på den officielle (tror jeg) hjemmeside, der hedder eduap.com. Her har jeg forsøgt både at downloade den gamle og den nye version. På begge versioner står der dog, at min version af office ikke passer med wordmat, og at man derfor ikke vil kunne tilgå wordmat på word. Jeg trykkede dog på "installer alligevel", da jeg ville se hvad der skete. Wordmat er stadig ikke på word, men jeg kan søge på det under "start" på min pc. Når jeg klikker på det der popper op, åbnes der  dog blot et worddokument med titlen "WordMatLommeregner". Det er dog stadig ikke muligt at se funktionen wordmat i dette dokument.

Håber det giver mening haha:)
På forhånd tak
Avatar billede Signekv Novice
13. august 2019 - 20:07 #1
Hov undskyld. Nu virker det heldigvis! god dag
Avatar billede Signekv Novice
13. august 2019 - 20:09 #2
Nå det virker åbenbart kun når jeg har den beskrevne fil åben
Avatar billede poko1 Ekspert
13. august 2019 - 20:31 #3
Hent Wordmat til Windows
Windows Version 1.17  (23/4-2019) ~136MB
Denne version er til  Office 2010, 2013, 2016, o365.
Hvis du får advarsel om ‘ukendt udvikler’ under installationen skal du klikke ‘mere information’ og ‘Kør alligevel’
https://github.com/Eduap-com/WordMat/releases/download/v1.17/WordMat117.exe