Avatar billede Oliver Jenssen Praktikant
17. august 2019 - 14:24 Der er 9 kommentarer

CSGO kører men starter ikke

Problemet:

1. Jeg trykker play på csgo inde på steam
2. Så kan jeg se spillet står som "running" på spillisten ude til højre, og mit profil billede bliver grønt, som om jeg spillede spillet. Det stopper ikke/spillet der ikke åbner crasher ikke, dvs at profilbilledet forbliver grønt in til:
3. Jeg åbner task manager for at slukke "CSGO.exe" under "Details" tabben, da den ikke viser sig i "Processes" tabben.

Hvad jeg har prøvet:
1. Verify the game cache
2. Gøre som div. anledninger forslår og ændre i Compatibillity settings for csgo.exe filen.
3. Kører "dxsetup.exe" for at reinstallere directx
4. Fjerne "Valve.rc" filen
5. At geninstallere spillet

Note:
Computeren blev sat op og bygget igår, dvs. at OS og CSGO er helt frisk installeret. Computeren åbner helt fint spil så som DayZ og PUBG.

Hardware:
Radeon RX 5700 XT
Ryzen 9 3900X
16 gb ram GDDR6
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2019 - 19:48 #1
CS er 19 år gammelt.
det kan godt tænkes det ikke virker på AMD 9
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2019 - 19:54 #2
Avatar billede Slater Ekspert
17. august 2019 - 20:55 #3
#1: CSGO er noget andet end originalt CS. CSGO er "kun" 7 år gammelt og bliver stadig løbende opdateret.
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2019 - 21:09 #4
en hurtig googling viser at CSGO ikke har virket på Ryzen 3 og 5, og evt. med total lav framerate.
Avatar billede Oliver Jenssen Praktikant
19. august 2019 - 01:07 #5
.Problemet er stadig ikke løst .
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2019 - 02:50 #6
hvis spillet ikke virker efter bundkort+grafikkort opdatering, og geninstalation, så er der jo kun den mulighed at en 9 cpu ikke dur til dette spil
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2019 - 02:53 #7
du kan jo selv se med google, at CSGO aldrig har virket ordentligt på AMD
Avatar billede Oliver Jenssen Praktikant
19. august 2019 - 18:33 #8
bump hjælp please :=)
Avatar billede Oliver Jenssen Praktikant
19. august 2019 - 18:35 #9
@Sidwave, I AMDs release af produkterne i computeren bruger selskabet csgo som eksempel på kvaliteten af deres software "Re-live".