Avatar billede Martin Nør Novice
23. august 2019 - 08:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google Chrome søger i yahoo

Jeg har en Google Chrome computer, og hver gang jeg søger i adressefeltet søger den godt nok på google, men går så videre til yahoo med den samme søgning, jeg skal så gå tilbage, ved brug af tilbageknappen øverst til venstre, for at komme tilbage til søgningen i google, hvordan slipper jeg af med dette?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. august 2019 - 09:11 #1
klik på de 3 prikker top/højre og vælg Indstillinger. I det vindue i venstre side vælger du søgemaskine, og klikker så på Administrer søgemaskiner.
Efter hver søgemaskine under 'Standard' er der tre prikker - klik på de søgemaskiner, du ikke vil have, og vælg Fjern.  De ryger så ned i næste afsnit og bruges derfor ikke længere.
(med håb om, at chromebook virker som på pc)
Avatar billede Martin Nør Novice
23. august 2019 - 10:28 #2
Det virker ikke, yahoo er der slet ikke, der er kun google
Avatar billede claes57 Ekspert
23. august 2019 - 11:00 #3
tre prikker igen, Flere værktøjer / udvidelser
test evt ved at deaktivere alle, og løser det problemet, så slå dem til en ad gangen, test, og du vil finde synderen.
Avatar billede Martin Nør Novice
23. august 2019 - 16:56 #4
Super tusind tak, det virkede