Avatar billede hkprofil Forsker
23. august 2019 - 10:07 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende

Jeg skal hjælpe en med at sende en vedlagt fil, på hans PC. Foto vil desværre kun gemme i "bmp"? Vi vedlægger den en mail (outlook), men den står kun og arbejder, et døgn, og intet sker? Så vil han sende en alm mail til mig, så jeg kan videresende den, men det kan han heller ikke, da den 1. mail blokerer. Han kan heller ikke slette den første?
Er der nogen der ved hvordan vi løser problemet?
mvh
Avatar billede Schachtone Seniormester
23. august 2019 - 10:09 #1
Har den lagt sig i udbakken ? og kan i ikke slette den derfra ?

Det kan være fordi den første var for stor og nu blokerer for de efterfølgende mails.
Avatar billede hkprofil Forsker
23. august 2019 - 10:24 #2
Ja præcis, den ligger i udbakken og blokerer, men hvordan får vi den slettet?
Avatar billede Schachtone Seniormester
23. august 2019 - 10:27 #3
skulle gerne kunne højreklikke på den og vælge slet eller højreklik på mappe og vælg tøm/slet
Avatar billede hkprofil Forsker
23. august 2019 - 10:37 #4
Det første hjalp ikke?
Avatar billede Schachtone Seniormester
23. august 2019 - 10:39 #5
Og Outlook er online ?
Kan han modtage ?
Avatar billede Schachtone Seniormester
23. august 2019 - 10:42 #6
Hvad med udbyder, hvor har han mail ?
Avatar billede hkprofil Forsker
23. august 2019 - 10:53 #7
Han kan godt modtage. Jeg tror det er YouSee?
Avatar billede Schachtone Seniormester
23. august 2019 - 11:09 #8
Avatar billede hkprofil Forsker
23. august 2019 - 11:53 #9
Det er desværre ikke samme problem. Han får ikke nogen fejlmeddelelser ud over, noget i retning "mail er ved at sende"?
Avatar billede Schachtone Seniormester
23. august 2019 - 11:56 #10
Men der er et link til Yousees program der skulle kunne indstille mail korrekt.
Avatar billede hkprofil Forsker
23. august 2019 - 12:21 #11
Tak men det ville han ikke kunne finde ud af :-(
Avatar billede hkprofil Forsker
23. august 2019 - 12:51 #12
Jeg ville egentlig blot be om hjælp til, at han kunne få fjernet den fil :-)
Avatar billede Schachtone Seniormester
28. august 2019 - 09:49 #13
Hvis ikke i kan højre klikke på mappen og tømme den så prøv at lav en backup af Outlook og derefter geninstaller den. Meget underligt at man ikke kan slette den fra kladder.
Avatar billede Schachtone Seniormester
28. august 2019 - 09:49 #14
Undskyld mener selvfølgelig udbakken :-)
Avatar billede hkprofil Forsker
28. august 2019 - 09:57 #15
Jeg forstår ikke hvor mit tidl. svar er blevet af - problemet er nemlig løse - ellers TAK.
Avatar billede Schachtone Seniormester
28. august 2019 - 10:00 #16
Hvad var så løsningen ??
Avatar billede hkprofil Forsker
28. august 2019 - 18:07 #17
Han ved det desværre ikke :-(