Avatar billede Jyller Juniormester
25. august 2019 - 17:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilke dele burde skiftes ud for at give den bedste spille oplevelse - Og kan jeg OC min CPU

Hej, jeg har et spørgsmål angående min computer. Hvis jeg skal ændre noget i mine speecs hvad vil så gøre den største forskel. Opgradere ram, cpu eller noget helt andet ??

Håber i kan hjælpe

Specs:

Operating System
    Windows 10 Home 64-bit
CPU
    Intel Core i5 3570 @ 3.40GHz
    Ivy Bridge 22nm Technology
RAM
    8,00GB Single-Channel DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Motherboard
    ASUSTeK COMPUTER INC. P8H61-MX R2.0 (LGA1155)
Graphics
    2450W (1920x1080@60Hz)
    2047MB NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB (Gigabyte)
Storage
    232GB Samsung SSD 850 EVO 250GB ATA Device (SATA (SSD))
    931GB Western Digital WDC WD10EZRX-00A8LB0 ATA Device (SATA)
Optical Driver
    ASUS DRW-24B5ST ATA Device
Audio
    NVIDIA Virtual Audio Device (Wave Extensible) (WDM)
Avatar billede puren Ekspert
25. august 2019 - 19:22 #1
kig på hvad der bliver presset i knæ, brug evt. programmet MSI afterburner https://www.guru3d.com/files-details/msi-afterburner-beta-download.html

men ud fra de specs du har virker det som nogle langsomme ram, men at købe nye DDR3 giver ikke menning. så nyt bundkort, CPU og ram..

så med mindre du har noget der kræver en intel CPU ville jeg nok kigge på en AMD ryzen (det er også billiger) og så ville jeg også gå op til 16 GB ram

du skriver ikke hvad du bruger din computer til så kan ikke give et bedre svar end dette
Avatar billede ZkyhN Praktikant
26. august 2019 - 09:48 #2
Kør denne benchmark og se hvad på listen der klarer sig dårligst. Send evt et link til dit resultat :-)

https://www.userbenchmark.com/Software