Avatar billede divdiv Novice
26. august 2019 - 20:27 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Glemt login

Hej Eksperter.
Min datter har en A-Book V141 chrome book computer med windows 10 - nu har hun glemt login ( hun siger der er een i klassen der har lavet password om i frikvarteret ) - jeg har prøvet at gendanne computeren under avancerede indstillinger men den kommer så og siger der ikke er plads til at lave denne handling - har prøvet om jeg kan boote op på usb men den vil ikke boote fra usb - er man nødt til at smide den væk og købe en ny ?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2019 - 20:56 #1
kontakt klasselærer, og få den skyldige elev til at rette tilbage eller betale en ny.
Avatar billede divdiv Novice
26. august 2019 - 21:03 #2
ja det har jeg prøvet men alle siger de ikke har rørt ved computer !
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. august 2019 - 21:10 #3
Ja de er sgu fremmelige de børn - ikke mindst når de skal genere andre :-(
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2019 - 21:23 #5
så må du slette alt, og starte forfra med en ren windows - dvs ikke gendanne.
Avatar billede Mickger Mester
27. august 2019 - 09:54 #6
Hold da op en møgunge... håber du får det fikset!
Avatar billede divdiv Novice
27. august 2019 - 19:53 #7
Tak til #4 - Løst
Jeg købte reset program - det var meget billigere end at købe ny computer !