Avatar billede 3967979 Novice
28. august 2019 - 19:02 Der er 6 kommentarer

Mit login afvises.

Hvorfor afvises mit login når jeg har bedt om, at det gemmes,
så troede jeg at jeg automatisk blev logget ind.
Og når jeg så skriver mit login, får jeg besked på at oprette et nyt.

Jeg er forvirret, som så tit i denne "kompjuterverden", men det er måske min alder på 86 der gør sig gældende.
Avatar billede INK Ekspert
28. august 2019 - 19:09 #1
Hvilket login taler vi om?
Er det på din pc ved start? Er det på en hjemmeside eller er det dit mailprogram?
Oplys venligst hvilken Windows udgave og version, samt hvilke programmer / "steder", der volder problemer.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. august 2019 - 19:15 #2
her på siden er der to knapper (login og opret) - du skal vælge login.
Nogle browsere har en sikkerhedsindstilling, så de ikke gå videre før man har klikket på login, selvom man kan se, at data er udfyldt.
Avatar billede 3967979 Novice
29. august 2019 - 22:54 #3
Til ink og claes57.

Mange tak for jeres reaktioner, på mine spørgsmål.
Det login her som var mit problem, var på 2 af mine mail-adresser.

Jeg har med møje og besvær fået det løst af DanskKabelTv,
og det tog dem det meste af 1/2 time at løse det, via fjernbetjening af min PC.
Avatar billede INK Ekspert
29. august 2019 - 23:05 #4
Godt du fik det løst. Kunne du fortælle hvilket mailprogram, der voldte problemet?
Avatar billede 3967979 Novice
30. august 2019 - 02:25 #5
Hej ink.
Husker jeg det, så vender jeg tilbage når jeg finder ud af det i løbet af weekenden.
Nu skal jeg ud og lufte hund, og så gøre os klar til natten, og kl. er 02:30
G. Nat.
Avatar billede 3967979 Novice
30. august 2019 - 20:27 #6
Hej ink.
Det hedder Mozilla Thunderbird 60.8.0(32Bit)
Og det lykkedes mig "søreme" at finde ud af det,
i løbet af få minutter, så jeg er meget stolt af mig selv.