Avatar billede lurup Ekspert
05. september 2019 - 10:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logge af google konto ved sluk af pc

Er det på en måde mulig at lave så en pc logge af google konto ved pc sluk ?

Jeg kan desværre ikke bruge Inkonito browser
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2019 - 10:59 #1
"logge af google konto"... er det chrome du taler om? Så kunne du fjerne hak ved "tillad login i chrome"
Avatar billede lurup Ekspert
05. september 2019 - 11:46 #2
De skal kunne logge på....jeg har en del lærer der glemmer at logger af, derfor.
Avatar billede ejvindh Ekspert
05. september 2019 - 14:34 #3
De fleste browsere har mulighed for at slette cookies, når de lukker ned. Hvis du gør dette, vil jeg tro, at et gemt login er forsvundet næste gang du åbner browseren.
Avatar billede ejvindh Ekspert
05. september 2019 - 14:41 #4
Alternativt, hvis det kun skal være en gang om dagen, kan du måske bruge Ccleaner og programmere en schedule task:
http://ask-leo.com/how_do_i_delete_cookies_automatically.html
Avatar billede puren Ekspert
05. september 2019 - 18:56 #5
de har vel deres egen profil på computeren så det er vel ikke nødvendigt
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2019 - 08:10 #6
ellers kig på muligheden af en mandatory profile - hver gang du genstartet, er det profilet du har lavet som starter op (hjælper også med baggrundbillede osv.)