Avatar billede bek Novice
06. september 2019 - 07:31 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hvordan fjernes et virtuelt drev på en PC

Jeg har desværre downloadet et program som har oprettet et virtuelt drev D på min computer. Jeg kører Windows 8.1.
Jeg vil gerne have slettet både programmet og det virtuelle drev (kender ikke betydningen af at have det drev og har ikke noget at bruge hverken det eller programmet til), hvordan får jeg fjernet?    Når jeg går ind i "fjern program" kan jeg ikke se programmet, men jeg kan se filerne på Drev D.
Vh Bente
Avatar billede Schachtone Seniormester
06. september 2019 - 08:53 #1
hvad sker der når du højreklikker på drevet ? kan du skubbe ud eller fjerne forbindelse til drevet ?
Avatar billede bek Novice
06. september 2019 - 09:16 #2
Når jeg højreklikker på drevet er der mulighed for "skub ud" men ikke for at fjerne.
Jeg troede ikke at jeg kunne trykke på "skub ud" eftersom jeg jo ikke har et fysisk drev, men nu har jeg trykket på "skub ud", og så er drevet tilsyneladende fjernet :-).
Så jeg siger tusind tak for hjælpen!
Avatar billede Schachtone Seniormester
06. september 2019 - 09:21 #3
velbekomme :-) husk at markere det som løst ;-)