Avatar billede torben lind Forsker
07. september 2019 - 14:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problem med at fjerne office 2010

Hej allesammen.
Jeg er løbet ind i et problem,mit office 2010 var begyndt at komme med div. fejlmeddelser,så jeg valgte at afinstallere office 2010 med ccleaner pro og kørte også en tur for oprydning med advance systemcare pro.Da jeg skulle installerer office 2010 igen,skriver den at der stadigvæk er nogle rester der ikke er blevet afinstalleret og de skal fjernes først.Er der nogle der har en ide hvordan jeg skal finde de gamle program ting til office 2010 og få dem slettet.
Torben
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. september 2019 - 14:33 #1
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. september 2019 - 14:42 #2
Dette program har jeg selv anvendt med succes:

https://softfamous.com/unlocker/
Avatar billede torben lind Forsker
07. september 2019 - 15:01 #3
hej ole_madsen dit forslag er lige afprøvet,men ved at følge dit link kommer der ikke noget op om at der stadigvæk er nogle rester fra det gamle office 2010,så der ikke noget at fjerne.
ErikHg ved dit link står den bare og kører 3-4 minutter og skriver at der etableres sikker forbindelse og mere sker der ikke.
Torben
Avatar billede 220661 Ekspert
07. september 2019 - 16:04 #4
Har du et gendannelses punkt du kan gendanne den til så Office er tilbage?
Avatar billede 220661 Ekspert
07. september 2019 - 16:07 #5
Hvis du har det og office er tilbage så vil jeg anbefale at bruge Revo Uninstaller Free:
https://www.revouninstaller.com/download-freeware-version.php
Når den almindelige afinstallation er foretager skal pc scannes med Revo. Den vil finde filer og mapper du så fjerner. Til sidst køres et tjek i registeret, og her fjernes også oplysninger. Når dette er gjort, genstartes pc og du installerer Office på ny. Nu skulle du få en frisk version af denne uden fejl.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. september 2019 - 16:09 #6
Med hensyn til scan  med Revo er der tre grader den kan køre. Personligt bruger jeg den avancerede grad der graver dybere i systemet. Jeg har ikke oplevet at programmet har fjernet noget den ikke måtte fjerne.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. september 2019 - 16:27 #7
#2 Programmet Unlocker scanner vel ikke disken som sådan og fjerner programmer?
Som jeg husker det er det et program til at fjerne låste filer og mapper. Og hvis problemet ligger i registeret så kan Unlocker ikke finde problemet.
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. september 2019 - 16:28 #8
Avatar billede 220661 Ekspert
07. september 2019 - 16:59 #9
@ErikHg
Kan du forklare mig hvordan Unlocker kan finde de forliste filer ved en afinstallation der ikke har virket som det skulle?

Jeg kan ikke se at programmet kan det?
Man skal selv finde filerne og så måske så fjerne disse med Unlocker??
Er det den metode du har brugt?
Avatar billede torben lind Forsker
07. september 2019 - 17:19 #10
Hej 220661
Jeg fik indstalleret Revo og kørte en tur med scan,den fandt nogle filer til office 2010 som jeg fjernede.Jeg er nu igang med at installerer office 2010 og der ikke kommet nogle fejl så jeg tror at det virker nu.jeg er cirka 80% af vejen,før kom det inden den ville starte.
Jeg siger mange tak for hjælpen
Torben
Avatar billede 220661 Ekspert
07. september 2019 - 23:52 #11
Velbekomme😊