Avatar billede cph-fr43 Praktikant
11. september 2019 - 09:40 Der er 3 kommentarer

Ingen forb. til netværk på W10, selvom netværk er tilsluttet

Hej,

Jeg arbejder på en laptop med W10 og trådløst netværk.
Det har virket fint, indtil i går, hvor det pludselig ikke kunne skabe forbindelse.
Jeg får 1mbps i download og resten failer i en speedtest.

Netværk står som tilsluttet (det er vores interne netværk og ikke gæste-netværk), men har som sagtingen forbindelse.
Jeg kørte en opdatering i går, som lå og ventede og håbede på et resultat, men uden held.
har slået Firewall fra på private netværk - uden held.

Hjælp! :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2019 - 10:42 #1
det kunne jo lige så godt være netværket... har andre pcer det samme problem?
Hvis andre ikke har problemet, skal du nok opdatere dine wifi-drivere
Avatar billede cph-fr43 Praktikant
11. september 2019 - 11:34 #2
Vores andre PC'ere har fint signal - jeg prøver at opdatere netværksdriveren og ser, om det hjælpe :-)

Tak foreløbigt!
Avatar billede poko1 Ekspert
11. september 2019 - 12:07 #3
Tryk på Internet ikonet på bundlinjen til Højre der må kun være WI-Fi  on
Ellers trykker du på Netaværk og internestindstillinger
https://ibb.co/7g7xFp9

https://ibb.co/chzWB0N