Avatar billede Brink11 Juniormester
11. september 2019 - 11:31 Der er 10 kommentarer

Alt er zoomed op

Hej med jer,
Jeg har fået forstørret alle overskifterne i bl.a. lyx, excel og word.

Jeg er 99% sikker på at jeg har gjort det ved at presse Fn samt knappen 2 pladser til venstre for 0 (nul) i øverste række.

Mit spørgsmål er nu hvordan jeg får det tilbage til normal igen.

Håber i kan hjælpe :)
Avatar billede Brink11 Juniormester
11. september 2019 - 11:32 #1
* 2 pladser til højre for 0
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2019 - 13:57 #2
mig bekendt kan du bruge ctrl+muse-hjul (=scroll) - så hvis du har en bærbar, kan det sagtens være sket ved at du holdt (trykkede) på ctrl (+c for at kopiere?) og rullede med mousepad op
Avatar billede Brink11 Juniormester
11. september 2019 - 14:25 #3
Hej Thomas og tak for svar. Jeg har forsøgt at anvende din men det er mere en zoom funktion i selve programmerne som jeg kan ændre. Det er desværre ikke der mit problem ligger :/
Avatar billede poko1 Ekspert
11. september 2019 - 17:06 #4
sidder og spekulerer på hvorfor folk ikke må få at vide hvilket styresystem de kører???
Avatar billede Brink11 Juniormester
11. september 2019 - 19:35 #5
Hej Poko1. Der er tale Windows 10.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. september 2019 - 20:57 #6
Indstillinger for skalering er det tjekket?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. september 2019 - 21:01 #7
Gå i indstillinger og i søg skriv skalering
Avatar billede poko1 Ekspert
11. september 2019 - 21:48 #8
Ok Win-10 den hurtigste vej tryk et frit sted på Skrivebord vælg Skærmindstillinger.
https://ibb.co/fDpdj19
Avatar billede Brink11 Juniormester
11. september 2019 - 23:12 #9
Hej til jer begge og tak for bud. Min skalering er på 100 % så det er desværre ikke det. Da jeg åbnede adobe i form af pdf sagde den at jeg havde slået handicap indstillinger til. Jeg er nu endnu mere et spørgsmåltegn - nogen som helst ideer?
Avatar billede poko1 Ekspert
11. september 2019 - 23:34 #10
prøv her.
Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Funktioner til øget tilgængelighed