Avatar billede RuneGL Praktikant
12. september 2019 - 12:51 Der er 4 kommentarer

Software til optagelse af video

Jeg skal bruge noget software der kan optage en videosekvens.
Jeg tænker at jeg tilslutter et webcam og så skal der optages 10 sekunders video hver 10 min, kontinuerligt i ca 3 dage.

Kender I noget software der kan det?
Avatar billede puren Ekspert
12. september 2019 - 12:56 #1
kender ikke lige noget der kan det men

man kunne bruge OBS til at optage med og auto-mouse clikker til starte og stoppe optagelsen
Avatar billede eurositi Ekspert
12. september 2019 - 22:17 #2
Total Recorder (VideoProEdition) kan gøre dét, du efterspørger:
http://www.totalrecorder.com/using_scheduler.htm
http://www.totalrecorder.com/features.htm

Så vidt jeg kan læse mig til, kan VideoPro Edition tilmed downloades og benyttes gratis, dog med dén begrænsning, at der indsættes støj på optagelser hvert 60. sekund.
Avatar billede RuneGL Praktikant
16. september 2019 - 15:58 #3
Har kigget på det Total Recorder, det kan jeg absolut ikke få til at virke.
Jeg kan højst få det til at starte på et givent tidspunkt og så optage 10 sekunder.
Kan ikke få det til at optage 10 sekunder hver 10 min eller hver minut.
Avatar billede oscarkogi2007 Juniormester
21. september 2019 - 21:10 #4
Du kunne bruge obs men det kan nogen gange drille ret meget men prøv det:)