Avatar billede valsbol Seniormester
14. september 2019 - 22:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

teksterstatning i windows

på min ipad kanjeg nøjes med at skrive neh, når jeg vil have min emailadresse ind et eller andet sted. Kan man på samme måde lave en kommando i Win10. F.eks. når jeg vil skrive min email adresse ind på en url
Avatar billede falster Ekspert
15. september 2019 - 12:52 #1
Kender ikke en mulighed i "selve Windows".

Men ArsClip her er fantastisk til at opbevare alt, som skal bruges igen/ofte og hvor man vil undgå at taste mere end en genvej:

http://www.joejoesoft.com/vcms/97/
Avatar billede valsbol Seniormester
19. september 2019 - 12:34 #2
Tak for svar. Åbenbart ikke muligt sådan som man finder det på en ios platform. Jeg lukker her
Avatar billede valsbol Seniormester
19. september 2019 - 12:34 #3
slut