Avatar billede Mich82 Novice
15. september 2019 - 10:11 Der er 11 kommentarer

Fejl under opdatering? Windows 10

Hej

Jeg har en hvid Asus laptop model E402s. For nyligt så jeg at den opdatering var klar og jeg klikkede opdater og genstart. Det gik fint i starten men så fik jeg en sort skærm med beskeden: “Fortryder ændringer der er foretaget på computeren.”. Ser tandhjulet dreje under beskeden og der forsøges at rette op på fejlen og da den så automatisk genstarter igen starter det forfra igen og sådan kører det bare i ring. Har prøvet safemode og andre ting. Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede poko1 Ekspert
15. september 2019 - 10:59 #1
Hvordan kommer du i Safe mode.?
Hej.
Muligheder.
Hvis du har lavet et Windows 10 DVD eller USB. Medie.
Så start op fra dette medie og når du har valgt Sprog Tid Og Tastatur tryk på Næste
I følgende skærmbillede kan du i nederste venstre hjørne væge Reparer computeren.
Start-rep-fra-DVD-USB.
https://ibb.co/F5wH1xL

Skulle dette ikke virke så er der.
En anden mulighed, Som er Microsofts nye løsning som bruges i stedet for F8. fejlsikret start!
Forudsætning du kan se den animerede cirkel når den starter?

Tænd for Pc’en og så snart du ser den animerede cirkel, skal du slukke Pc’en ved at holde power inde til den slukker.
Dette gentager du 3 gange, eller indtil den skriver forbereder Reparation osv.
Nu skulle du få muligheden at kunne starte en reparation gå tilbage til tidligere eller vælge fejlsikret tilstand.
Det ser sådan ud!
https://ibb.co/8j4F2zF
Avatar billede Schachtone Seniormester
16. september 2019 - 08:43 #2
Lyder som det sjov jeg har med en kundes PC :
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1030042?k=8335980
Avatar billede Mich82 Novice
17. september 2019 - 16:13 #3
Mange tak for hurtige og konkrete svar. Jeg prøvede metoden tænd og sluk uden resultat desværre. Windows kan hentes gratis hvis jeg ikke husker helt forkert?. Desuden så jeg at man også kunne hente opdateringen og køre den manuelt via USB. Jeg er bare ikke helt sikker på hvad den sidste opdatering hedder, da jeg ikke har fået noget info om fejlkode. Opdaterings nummer osv. Fik hentet May 2019 updaten og der skete heller ikke noget da jeg forsøgte det med USB. Har i en ide?
Avatar billede poko1 Ekspert
17. september 2019 - 16:20 #4
Do kan hente den nyeste Seneste version her 1903.
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
Tryk på Download værktøjet her følg vejledningen.
Jeg ville prøve Opgraderingen først hvis du har vigtige filer på HDD.
https://ibb.co/jyJ2xS8
Avatar billede poko1 Ekspert
17. september 2019 - 16:44 #5
Glem Opgrader Fejl det virker kun på en kørende PC:
Vælg istedet til  USB  Nøgle .
Avatar billede Mich82 Novice
26. september 2019 - 14:00 #6
Hej undskyld for mit sene svar. Har prøvet at hente den seneste 1903 opdatering ned og hele Windows 10 hver især men USB vil ikke launche. Nu er det jo en Acer afspore jeg har og dem er der åbenbart problemer med når det kommer til USB porte. Eller er det måske bare USB nøglen der er problemet? USB 2,0 eller 3,0??. Siger det jer noget?
Avatar billede Mich82 Novice
26. september 2019 - 14:01 #7
På forhånd tal
Avatar billede poko1 Ekspert
26. september 2019 - 14:17 #8
Hvor ny er den De sidste mange har ASUS Kørt EFI/UEFI Og så skal du i BIOS slå security fra hvis du ikke har muligheden UEFI USB.
Og virker bedst på en uallokeret Harddisk.
https://ibb.co/Cn85785
Avatar billede Mich82 Novice
27. september 2019 - 13:10 #9
Har haft den i 4 år så omkring 5 år. Problemet er at den genstarter og fortryder ændringer konstant. Kan ikke komme setup bios eller noget som helst. Mit håb er st usben med Windows bare Loader og retter den fejl som microsoft har begået men det er åbenbart fastlåst lige nu. Ka det have noget med selve USB nøglen at gøre? Og findes der nogle alternativer til at komme ind i bios menu under opstart?
Avatar billede poko1 Ekspert
27. september 2019 - 13:54 #10
For at komme i BIOS Skal du under opstart vælge F2 for at komme i opstartsmenuen skal du trykke ESC
https://ibb.co/7Jm4sFd