Avatar billede okjk Novice
18. september 2019 - 09:53 Der er 4 kommentarer

Sende filer via mobilen.

Hej. Kan man sende en PDF fil som sms eller mms via sin mobil til andre mobiltelefoner. Kan ikke finde muligheden for at vedhæfte.  Bruger Sony xperia X compact - med Android 8. På forhånd tak.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. september 2019 - 10:04 #1
Nej - SMS kan ikke bære filer, MMS kun billeder.

En PDF vil kræve en direkte overførsel (Bluetooth), eller via et program (eks. mail)
Avatar billede claes57 Ekspert
18. september 2019 - 10:29 #2
du kan have filen i fx onedrive eller dropbox, og så sende delingslink via sms - det belaster ikke dine datamængder på tlf.
Avatar billede okjk Novice
18. september 2019 - 13:11 #3
Tak for svarene. Jeg må nok holde mig til mail så. Tanken opstod fordi jeg har haft udfordringer med min mailsystem. Tak endnu engang.
Avatar billede INK Ekspert
18. september 2019 - 19:25 #4
Kun til orientering. På en iPhone kan du sende filer som iMessage.