Avatar billede tobberjas Seniormester
22. september 2019 - 08:33 Der er 2 kommentarer

spørgsmål til Sonos og Google assistent.

hej. Først skal jeg beklage, hvis det ikke høre til denne kategori, men synes ikke jeg har kunne finde en der var bedre. Jeg har sat Google assistent op på min Sonos. Og det virker fint nok, men når jeg vil sige at jeg vil afspille en eller anden sang, så siger den jeg ikke har valgt nogen musik tjeneste at vælge at spille på. Og når jeg går ind og kigger på hvad Google assistent byder på er det ikke det store udvalg. Jeg bruger Tidahl og Yousee musik. Kan jeg slet ikke afspille en sang via Google assistent fordi Google assistent ikke har dem? eller er der en anden måde, hvor man kan gøre det på. På forhånd tak. Mvh. Tobberjas.
Avatar billede perwolf Forsker
22. september 2019 - 11:37 #1
Hej. Du skal i app'en Home gå til Indstillinger~Tjenester~Musik og indstille, fra hvilken kilde musikken kommer fra. Jeg tror faktisk ikke, at Tidahl og Yousee er understøttet, men Sootify's gratis udgave og Google Play Music (selvfølgelig) er begge understøttet.
Avatar billede tobberjas Seniormester
22. september 2019 - 12:04 #2
@perwolf. Ja jeg ved godt man kan få Google play og Spotify til at virke, men det bruger jeg ikke til daglig. Og jeg vil gerne bruge dem jeg er vand til. Der jeg også har mine playlister der. Man kan ikke bruge noget andet som assistent i stedet for Google. Jeg har prøvet med Siri, men hun kan ikke stoppe den musik jeg høre. Og den kan heller ikke skrue op og ned. Så det er lidt bøvlet. Mvh. Tobberjas.