Avatar billede tobberjas Seniormester
10. oktober 2019 - 17:40 Der er 2 kommentarer

spørgsmål til Onedrive og synkronisering på Mac.

hej. Jeg har Onedrive programmet installeret på min mac. I den forbindelse vil jeg gå ind og fjerne nogle filer som jeg ikke vil have liggende på min mac, så de bare ligger i skyen, men når jeg vil gå ind i indstillinger og inden under konto. Kan jeg kun se de mapper der er lavet, men ikke selve de enkelte filer, som ikke ligger i mapper. Er der en måde hvor man kun kan se filerne og ikke mapperne? eller er det slet ikke muligt? på forhånd tak. Mvh. Tobberjas.
Avatar billede Halfdan Seniormester
12. oktober 2019 - 00:20 #1
Hej Tobberjas

Har du prøvet at søge hjælp her, kan se der er en række emner om deling, filer og mapper (sharing, files and folders):

https://support.office.com/en-us/onedrive

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard
Avatar billede tobberjas Seniormester
12. oktober 2019 - 08:08 #2
@Halfdan ja det har jeg, men det er på engelsk. og det er jeg ikke særlig god til, så det var derfor jeg skrev her inde.