Avatar billede kimpolo Novice
11. oktober 2019 - 18:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trådløs wifi til flere ethernetkabler

Hvad kan jeg bruge , når jeg ønsker trådløs wifi til mit TV og Radio som kun har rj45 indgang ?  Jeg har en Router i værelse og har idag forbundet med kabel , men jeg vil gerne have kablet væk , da konen synes det er grimt
Avatar billede cht22 Professor
11. oktober 2019 - 21:24 #1
Du kan bruge en modtager af WiFi: AP/Bridge/Repeater/Client

Denne ser ud til at kunne bruges:

https://www.dustinhome.dk/product/5010977572/wap3205v3-wireless-n300-apbridgerepeaterclient
Avatar billede cht22 Professor
11. oktober 2019 - 21:26 #2
Eller eventuelt powerline - netværk gennem strømledningerne
Avatar billede kimpolo Novice
12. oktober 2019 - 09:51 #3
Tak  tror jeg vil prøve den fra Dustinhome
Avatar billede cht22 Professor
12. oktober 2019 - 10:15 #4
Jeg vil lige tilføje WiFi er godt kabel er bedre. Ofte er kabel mere stabilt og hurtigere overførsels hastighed. Jeg kan godt se at kabel kan være grimt og der kan være steder hvor man ikke umiddelbart kan trække et kabel. Der er nok også andre overvejelser man kan gøre sig. Jeg synes du skal prøve den modtager jeg foreslog. Det vil komme til at virke godt tror jeg, hvis der er et godt WiFi Access Point / Router og der er god forbindelse (uden for lang afstand og for mange vægge signalet skal igennem).
Avatar billede kimpolo Novice
12. oktober 2019 - 10:29 #5
Jeg er ikke så skrap til netværk , er den nem at opsætte ?  er det som access point den skal være sat til
Avatar billede posten Ekspert
12. oktober 2019 - 21:28 #6
kimpolo : det kræver bare der er et usb-stik på jeres tv den billigste koster 91.-
https://www.proshop.dk/Bluetooth-USB-adapter/Inter-Tech-DMG-06-WiFi-Bluetooth-USB-Adapter/2579521