Avatar billede valsbol Seniormester
14. oktober 2019 - 09:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mailadressen blev ikke fundet

Denne mddelelse får jeg når det er en forkert mailadresse. Desværre opdager så at det er mig selv, der hsr tippet forkert. Men så oplever jeg, at den fejlagtige mailadresse stadig popper op, når jeg skriver det samme navn. I app kontakter på min ipad har jeg slettet den forkerte adresse, men stadig, når jeg skriver peder Hansen, dukker den forkerte mail op også. Hvordan sletter jeg en forkert mailadresse, når jeg har slettet den i kontakter. Det virker som om Google mail har sine egne kontakter uafhængige af app personer.
Avatar billede INK Ekspert
14. oktober 2019 - 10:24 #1
Det ville nok være en fordel at vide om det er en Google mailadresse eller ?
Bruger du webmail? Hvilke mailprogrammer bruger du på dine enheder? På iPad bruger du så Apple "Mail" appen eller Google Mail appen.
Hvilke konti har du oprettet på din iPad og hvad er den/de sat til at synkronisere?

Det enkle svar er, at du skal slette cachen med de forkerte adresser, men jeg behøver i alt fald flere oplysninger for at kunne bidrage.
Avatar billede valsbol Seniormester
03. november 2019 - 20:47 #2
Først nu har jeg set dit indlæg. Jeg bruger google mail appen på min ipad, den er synkroniseret med min app kontakter. Derfor undrer det mig, at jeg ikke kan slette en forkert mail adresse?
Avatar billede INK Ekspert
03. november 2019 - 20:59 #3
Du skal nok i en browser gå i Google Mail og Google Kontakter. Her gemmes også de "forkerte" adresser. Disse skal du nok slette manuelt for at undgå problemet.
Avatar billede valsbol Seniormester
04. november 2019 - 07:54 #4
Det gør jeg. Tak