Avatar billede fl.kristensen Novice
14. oktober 2019 - 20:24 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Kan ikke gemme

Hej
Jeg har pludselig fået problemer med Gem og Gem som i programmerne Photoshop CC og Cewe (fotobogsbestilling).
Der vises en fejltekst: Filen xxx. Filen blev ikke fundet. Kontroller filnavnet, og prøv igen".
Jeg kan uden problemer gemme i feks. Word og Excel.
Er der en, der har en løsning på det problem?
Avatar billede Halfdan Seniormester
14. oktober 2019 - 22:19 #1
Har du læst den her på deres communnity site, ser ud til andre også har haft tilsvarende problemer:

https://community.adobe.com/t5/Photoshop/quot-File-not-found-Check-the-file-name-and-try-again-quot-Error/td-p/9434713

Lad mig høre om det afhjalp problemet.....

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard
Avatar billede fl.kristensen Novice
15. oktober 2019 - 11:29 #2
Ja, det gjorde det.
Markeringen "Controlled folder access" skal slås fra.

Jeg checkede min opsætningen af maskinen i går mht sikkerhed, og der satte jeg markeringen. Men problemerne med at gemme opstod ikke umiddelbart derefter. Så vidt jeg husker det, gik der nogle timer. Jeg tænkte godt nok på markeringen, da jeg fik problemer, men blev enig med mig selv om, at det ikke kunne være den.
Men det var det!!!

Tak for hjælpen!
Avatar billede Halfdan Seniormester
15. oktober 2019 - 12:36 #3
Fedt fedt :)

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard

https://bit.ly/2nJ5k0M