Avatar billede pantanovera@gmail.com Juniormester
16. oktober 2019 - 10:26 Der er 1 løsning

data migaration

what is the most simple method to transfer iOS data to Android device?
Avatar billede INK Ekspert
16. oktober 2019 - 10:42 #1
See this link
https://www.cnet.com/how-to/iphone-to-android-heres-the-fastest-way-to-move-your-ios-data-to-a-new-android-phone/

Or depending on which data to transfer, you can install Google account on your iPhone and let it syncronize your mail, contacts, Notes etc. When you later on log your Android into the same account it is all there. Google Fotos can be used for all fotos.