Avatar billede Lisa Juniormester
16. oktober 2019 - 11:10 Der er 2 kommentarer

oprettelse af pop up vindue til accept af person data vilkår

Vi har på den hjemmeside jeg arbejder med en ansøg nu formular hvor vi gerne vil have at dem der ansøger kan acceptere vores behandling af persondata. hjemmesiden er lavet i umbraco. jeg har lavet knappen hvor de kan acceptere men kan ikke finde ud af at lave et link med et popup vindue hvor de kan læse virkårene. nogle der kan hjælpe med det?

koden for feltet ser på nuværende tidspunkt således ud:

            </div>
            <div class="col-12"> <p class="label">Jeg accepterer hermed xxxxxxxxxxxxxxxxxx vilkår for behandling af persondata i forbindelse med ansøgning og evt ansættelse</p>
                <p class="label">@Umbraco.GetDictionaryValue("Application Form: Vilkår for behandling af persondata")</p>
                <div class="radio-group">
                    <input type="radio" name="Vilkår-for-behandling-af-persondata" value="yes" id="Vilkår for behandling af persondata1" required />
                    <label class="radio-label" for="Vilkår for behandling af persondata1">@Umbraco.GetDictionaryValue("Application Form: Ja") </label>
                </div>
Avatar billede softspot Forsker
16. oktober 2019 - 12:55 #1
Da du givetvis bruger Bootstrap 4 kan du anvende en modal til dette.

Tjek evt. disse resurser for yderligere hjælpe til modals i BS 4.3

https://getbootstrap.com/docs/4.0/components/modal/
https://www.w3schools.com/bootstrap4/bootstrap_modal.asp
https://mdbootstrap.com/docs/jquery/modals/basic/
Avatar billede Lisa Juniormester
18. oktober 2019 - 09:19 #2
Jeg skal helst lave det på formen:
"Jeg accepterer hermed XXXXXXXXXXXXX vilkår for behandling af persondata i forbindelse med ansøgning og evt ansættelse(se vilkår)"

også skal man helst kunne trykke på se vilkår også popper de op.
du må meget gerne skære det ud i pap da jeg er ret nyt indenfor det her (: