Avatar billede mep.dva Mester
23. oktober 2019 - 13:53 Der er 1 kommentar

Farvekodning i outlook

Hej,

Hvis man bruger forskellige farvekoder i ens kalender i outlook, er det så muligt, at sammentælle hvor meget tid, man har brugt, på en given farvekode i en given periode?

Mvh Marie
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2019 - 14:00 #1
Mig bekendt kan man ikke "out-of-the-box" - men hvis du er inde i kalenderen, skifter visning til "listevisning", finder din kategori frem, højreklikker i felterne (emne, sted osv) og vælger "feltvælger" - finder feltet "varighed" - så kan du se på hver emne hvor længe du har været der - det kan du så køre over i en Excel-list og tælle sammen

Men måske nogen kender en bedre måde?