Avatar billede Claus Broge Meyer Juniormester
31. oktober 2019 - 09:05 Der er 1 løsning

Back-up af outlook PST-filer

Jeg har mange PST-filer i OUTLOOK, som jeg gerne vil have en back-up af. Det drejer sig om både POP 3 og IMAP-filer.
Det drejer sig om filer, hvor nogle af dem er 8-10 år gamle. (POP 3)
Hvorledes skal jeg tage back-up af alle filer, så de ikke vil gå tabt, hvis min PC går ned ?
Jeg har PST-filer liggende på en ekstern HD, men kan ikke åbne dem. Vil gerne kunne se dem.
Glæder mig til at høre fra en rigtig OUTLOOK-nørd...…

Hilsen
Claus
Avatar billede ole_madsen Ekspert
31. oktober 2019 - 11:18 #1
Hvis du vil se hvad der er i dem, skal du åbne dem i Outlook: Filer->Kontoindstillinger->Kontoindstillinger->Datafiler.
Tilføj de filer du vil åbne, og klik "OK". Nu er de synlige ude i mappeområdet.

For at du kan tage backup af de fysiske filer, skal Outlook være lukket.