01. november 2019 - 15:17 Der er 2 kommentarer

Fjernelse af diskbillede

Hejsa.

Da jeg fik løst mit tidligere problem, om genoprettelse af slettede filer på min Mac (Af en eller anden årsag poppede alle mine frem på min anden computer, med windows (don't ask why)), opstod der et nyt.

Havde downloadet et program (easeUS Data recovery). Selve programmet har jeg fået slettet uden problemer, men den har efterladt et diskbillede, som jeg ikke kan slette.
Det jeg har gjort er:
Skubbe ud, partitionere og efterfølgende slet, og prøvet via terminal.
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2019 - 04:37 #1
03. november 2019 - 08:33 #2
Tak for posten.
Jeg kan slet ikke ændre ejerskab over disken. Fejlkode 50.
Og det med skraldespanden er ikke lige det jeg kunne bruge.

Har været inde under programmet > diskværktøj, og herinde fra har jeg forsøgt at slette disken, mange gange.