Avatar billede tand Seniormester
02. november 2019 - 10:20 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke åbne denne fil. Oximeter Data Manager V5.4.0.1

jeg har hentet den hjem på skrivebordet.
Når jeg så lægger den ind i WinZip skriver den,
Det syntes ikke at være et gyldigt arkiv.
Avatar billede milter Ekspert
02. november 2019 - 11:48 #1
Filen er måske korrupt. Prøv at downloade og udpakke den igen.
Avatar billede tand Seniormester
02. november 2019 - 12:14 #2
Det hjalp Ikke , så jeg skal nok ikke forsøge mere.
Tak for hjælpen.
Avatar billede perwolf Forsker
02. november 2019 - 12:33 #3
Er du sikker på, at det er en arkivfil? Du nævner ikke noget om filendelsen (extention). Måske er det en .exe, og skal derfir ikke pakkes ud.
Windows har som standard slået fra, at man ikke ser filendelser. Gå i Stifinder, fanen Vis og sæt flueben ved det punkt, hvor man aktiverer at se filendelser.
Avatar billede milter Ekspert
02. november 2019 - 19:22 #4
Filen til "Oximeter Data Manager V5.4.0.1" er nok hentet her:

http://www.healforce.com/en/html/support/technicaldocuments/492.html

.... og der er den en .zip-fil.

Problemet kan også skyldes en inficeret computer. Læs en nogenlunde forståelig googleoversættelse om det her:

https://www.yodot.com/da/zip-reparation/zip-fil-fejl-missing-end-underskrift.html