Avatar billede Marlov Juniormester
04. november 2019 - 09:37 Der er 2 kommentarer

Outlook placeres forrest

Hej Eksperter,

Er der nogen af jer der har opleveret at outlook placere sig foran alle øvrige programmer åbne?
Jeg køre dobbelt skærme og har outlook kørerende på den ene af den.
Men hvis jeg f.eks. tager en Word, Excel, PDF, fil,  og vil have åbne på samme skærm ligger den sig bag outlook hele tiden. Jeg skal minimere Outlook for at kunne se word filen.
Vores ERP system (C5) kan godt ligge foran Outlook,
Det er som om at det i O365 at Outlook er sat til at skulle være placeret forrest hele tiden.
Men jeg kan ikke finde nogen indstilling der gør sig gældende for dette.

Nogen der har oplevet ligende ?
04. november 2019 - 11:13 #1
Der er en lidt ældre tråd her - godt nok om Edge.
Det ser ud til at det sker i forbindelse med Tablet-mode

https://answers.microsoft.com/en-us/edge/forum/edge_other-edge_win10/disable-microsoft-edge-always-on-top/55e512e6-0046-4349-bf8a-44e06b25506e?page=8

Håber det kan bringe dig videre
.

Med venlig hilsen
Birthe Lauridsen
Avatar billede Marlov Juniormester
04. november 2019 - 12:47 #2
Hej,
Desværre ikke.
Denne tråd går på Win10 omkring tablet Mode, den funktion har jeg ikke på serveren.
Køre på en Windows 2012 R2 server.