Avatar billede ludo94 Novice
08. november 2019 - 20:04 Der er 2 kommentarer

OneNote 2016 fejler med indsættelse af onlinevideo

Hej
Jeg har netop lagt den nyeste version af Office365 -og tilhørende download af 2016-udgaven på en Surface Book 2.

Jeg vil gerne indsætte en youtube- video i en side via Indsæt - Onlinevideo - men jeg får fejlen: Der blev ikke fundet nogen video med denne adresse. Prøv igen.

Men videoen findes - og kan indsættes via almindeligt link i OneNote. Jeg forstår derfor ikke den fejlmeddelelse. Når jeg prøver at læse om det i supporten for Office, står der at jeg skal have den nyeste version af Office og have abonnement via mit arbejde - hvilket jeg vil tro at jeg har.

Er der mon nogen af jer, der kan hjælpe?

Mange hilsner
Christina
Avatar billede INK Ekspert
08. november 2019 - 20:14 #1
Nyeste version af Microsoft Office er vel 2019.
Forstår ikke helt sammenblanding af Office 365 og en stand alone version 2016.
Avatar billede ludo94 Novice
09. november 2019 - 05:28 #2
Hej

Måske har jeg fået blandet noget sammen i versionerne - men når jeg downloader officepakken via Office 365, så skyldes det at desktopudgaverne kan noget mere end cloud-udgaverne, bl.a. i forhold til redigering. Og i forhold til OneNote betyder det bl.a. at det er muligt at åbne vedhæftede filer direkte - i skyen skal de downloades først. Derfor vil jeg gerne bruge desktopudgaven - som jeg troede hed 2016 :-)

Men indsættelse af onlinevideo kan jeg som nævnt i mit spørgsmål ikke få til at virke - og det ville være dejligt at få hjælp til det :-)